AKTUELT

KJELL C HOVDE ER TILBAKE

Sist  Kjell C Hovde gjestet Miso Cafe med sine medmusikanter tok de publikum med storm. Etter flere oppfordringer har jeg derfor invitert Kjell C Hovde tilbake igjen. Vi kan regne med å få høre viser av Stein Ove Berg, Geirr Lystrup, Evert Taube, Øystein Sunde, Cornelis Vreeswijk, Vidar Sandbeck, André Bjerke, Ole Paus, Erik Bye, Henning Kvitnes.Vi ser heller ikke bort fra at artisten vil ha med publikum på allsang. Det kommer å bli mye humor og latter.derfor vær velkommen.

MISO CAFE 14.November Kl. 19:30 Adresse: Vækerøveien 201 v. Røakrysset, bak 7/11 Reiser du kollektivt  Røa Tbanestasjon er stasjonen du går av på 200 meter fra Miso Cafe Billetter 200,- hos MISO CAFE eller ved inngang Vi tar kontant eller VIPS På Miso Cafe får du velsmakende varme og kalde retter, kaffe og øl eller vin.

Bestill bord slik at dere sikrer dere plass. Telefon: 90 57 57 68 (Daniel) eller daniel@misocafe.no BILL 250, Medlemmer Røapensjonistene 200,-